Smoothies ali #resnicnofajn napitki

02.07.2016

Smoothies ali #resnicnofajn napitki


So odličen način, kako tisti, ki niso veliki pristaši sadja in zelenjave, vnesejo vase vlaknine, minerale, antioksidante, beljakovine in druga hranila, ki jih naše telo potrebuje. Ker vsebujejo sladkorje iz sadja, nas takoj napolnijo z energijo. Ker sadje in zelenjava vsebujeta veliko vlaknin, so lahko prebavljivi, zraven pa nam dajejo občutek sitosti in pomagajo pri izboljšanju prebave.
 
Sama prisegam na zelene smoothije, ki vsebujejo vsaj 50% zelenjave. Za tiste, ki še niste pristaši smoothijev, priporočam, da si mešate bolj sadne različice, kjer uporabite sveže sezonsko sadje in potem postopoma vključujete zelenjavo, kot je na primer špinača, kumara, zelena, ingver itd. Ne bojte se mešati različnih okusov med seboj. Predvsem priporočam, da v vsak smuti dodate vsaj pol banane, ki nas bo poleg odličnega okusa oskrbela še s kalijem. Sama jim dodajam vodo ali rastlinske napitke, kot je kokosovo, mandljevo, riževo ali sojino mleko. Če dodajam skuto, izberem albuminsko, ki je brez laktoze in je zato lažje prebavljiva.

Prisegam na sveže, doma narejene smoothije. S tem, ko si pripravimo in zaužijemo sveže, vnesemo tudi največ hranil. Njihova prednost je tudi ta, da so hitro pripravljeni, zato gre lahko izgovor, da niste imeli časa za zajtrk ali katerikoli vmesni obrok, kar v pozabo. :) Je idealna malica za v službo, ali ko se odpravite v gore, po rekreaciji, itd. 

Sama si jih v povprečju na teden privoščim vsaj 5, v sodelovanju z WIZ pa sem pripravila svež sadni smoothie, ki s svojimi barvami kar kriči po poletju. Preveri recept:

WIZ smoothie

  • primozbregar2.com 163